Spis treści

Spis treści

Jak dodać PDF do pobrania na stronę

Udostępnienie pliku PDF na Twojej stronie WordPress jest bardzo proste. Poniżej znajdziesz szczegółowy poradnik, który krok po kroku pokaże Ci, jak to zrobić.

1. Zaloguj się do panelu WordPress

Najpierw musisz zalogować się do swojego konta WordPress. Jeśli nie wiesz, jak to zrobić, zapoznaj się z poradnikiem Jak zalogować się do strony WordPress?.

2. Wrzuć plik PDF do biblioteki mediów

Przejdź do zakładki Media w menu po lewej stronie i kliknij Dodaj nowy plik multimedialny. Prześlij plik PDF, który chcesz udostępnić, korzystając z opcji Upuść tutaj pliki, aby je przesłać lub klikając Wybierz pliki.

3. Skopiuj link do pliku PDF

Po przesłaniu pliku kliknij na niego, aby otworzyć szczegóły. W polu URL pliku znajdziesz link, który należy skopiować – będzie on potrzebny w dalszych krokach.

4. Wejdź na stronę, którą chcesz edytować

Po zalogowaniu, przejdź bezpośrednio do podstrony, którą chcesz edytować. Na górnym pasku nawigacyjnym znajdziesz przycisk Edytuj w Elementorze. Kliknij go, aby otworzyć edytor.

5. Otworzy się edytor

Po kliknięciu Edytuj w Elementorze powinien otworzyć się edytor, w którym możesz zarządzać elementami swojej strony. Na lewej stronie zobaczysz panel z dostępnymi elementami.

6. Wybierz element, w którym umieścisz link

W zależności od tego, jak chcesz udostępnić plik, wybierz element, taki jak Edytor tekstu lub Przycisk, i przeciągnij go na stronę w odpowiednie miejsce lub dodaj go do istniejącego elementu.

7. Przykład z edytorem tekstu

Kliknij w Edytor tekstu i zaznacz tekst który chcesz aby przenosił do PDF, a następnie kliknij ikonę linku w panelu edycji. Wklej skopiowany link do pliku PDF i zatwierdź.

8. Przykład z przyciskiem

Jeśli wolisz użyć przycisku, przeciągnij element Przycisk na stronę lub skorzystaj z istniejącego przycisku. W polu Odnośnik w panelu po lewej wklej skopiowany link do PDF-a. Możesz również dostosować tekst przycisku, np. „Pobierz PDF”.

9. Zapisz zmiany

Po dokonaniu edycji tekstu nie zapomnij zapisać swoich zmian:

Kliknij przycisk Aktualizuj w panelu edycji – znajdziesz go w dolnej części ekranu lub w prawym górnym rogu w nowszych wersjach Elementora.

10. Sprawdź zmiany na stronie

Ponownie otwórz stronę, aby zobaczyć, czy wprowadzone zmiany zostały poprawnie zapisane.

Co możesz zrobić dalej?

Po zalogowaniu masz pełną kontrolę nad swoją stroną internetową. Oto kilka rzeczy, które możesz zrobić:

Jeśli chcesz zobaczyć wszystkie poradniki to wróć na Centrum Pomocy YetiWeb.

Oceń ten tekst

Kliknij na gwiazdki by zagłosować

Średnia ocena 5 / 5. Liczba ocen 1

Oceń ten post jako pierwszy.

Nie znalazłeś rozwiązania?

Nie znalazłeś odpowiedzi na Twoje pytanie?

Jeśli brakuje tematu, który Cię interesuje, daj nam znać! Napisz do nas, a stworzymy nowe materiały, które odpowiedzą na Twoje pytania i pomogą w lepszym zarządzaniu Twoją stroną internetową.

Zleć nam wprowadzenie zmian

Potrzebujesz pomocy lub nie masz czasu na wprowadzanie zmian na stronie? Zleć nam to zadanie! Zajmiemy się tym za Ciebie, szybko i profesjonalnie. Skontaktuj się z nami i załatw to bez stresu!