Jak dodać PDF do pobrania na stronę
Udostępnienie pliku PDF na Twojej stronie WordPress jest bardzo proste. Poniżej znajdziesz szczegółowy poradnik, który krok po kroku pokaże Ci, jak to zrobić.
1. Zaloguj się do panelu WordPress
Najpierw musisz zalogować się do swojego konta WordPress. Jeśli nie wiesz, jak to zrobić, zapoznaj się z poradnikiem Jak zalogować się do strony WordPress?.
2. Wrzuć plik PDF do biblioteki mediów
Przejdź do zakładki Media w menu po lewej stronie i kliknij Dodaj nowy plik multimedialny. Prześlij plik PDF, który chcesz udostępnić, korzystając z opcji Upuść tutaj pliki, aby je przesłać lub klikając Wybierz pliki.
3. Skopiuj link do pliku PDF
Po przesłaniu pliku kliknij na niego, aby otworzyć szczegóły. W polu URL pliku znajdziesz link, który należy skopiować – będzie on potrzebny w dalszych krokach.
4. Wejdź na stronę, którą chcesz edytować
Po zalogowaniu, przejdź bezpośrednio do podstrony, którą chcesz edytować. Na górnym pasku nawigacyjnym znajdziesz przycisk Edytuj w Elementorze. Kliknij go, aby otworzyć edytor.
5. Otworzy się edytor
Po kliknięciu Edytuj w Elementorze powinien otworzyć się edytor, w którym możesz zarządzać elementami swojej strony. Na lewej stronie zobaczysz panel z dostępnymi elementami.
6. Wybierz element, w którym umieścisz link
W zależności od tego, jak chcesz udostępnić plik, wybierz element, taki jak Edytor tekstu lub Przycisk, i przeciągnij go na stronę w odpowiednie miejsce lub dodaj go do istniejącego elementu.
7. Przykład z edytorem tekstu
Kliknij w Edytor tekstu i zaznacz tekst który chcesz aby przenosił do PDF, a następnie kliknij ikonę linku w panelu edycji. Wklej skopiowany link do pliku PDF i zatwierdź.
8. Przykład z przyciskiem
Jeśli wolisz użyć przycisku, przeciągnij element Przycisk na stronę lub skorzystaj z istniejącego przycisku. W polu Odnośnik w panelu po lewej wklej skopiowany link do PDF-a. Możesz również dostosować tekst przycisku, np. „Pobierz PDF”.
9. Zapisz zmiany
Po dokonaniu edycji tekstu nie zapomnij zapisać swoich zmian:
Kliknij przycisk Aktualizuj w panelu edycji – znajdziesz go w dolnej części ekranu lub w prawym górnym rogu w nowszych wersjach Elementora.
10. Sprawdź zmiany na stronie
Ponownie otwórz stronę, aby zobaczyć, czy wprowadzone zmiany zostały poprawnie zapisane.
Co możesz zrobić dalej?
Po zalogowaniu masz pełną kontrolę nad swoją stroną internetową. Oto kilka rzeczy, które możesz zrobić:
- Edycja tekstów na stronie internetowej
- Edycja zdjęć na stronie internetowej
- Zmiana hasła na stronie internetowej
- Aktualizacja strony internetowej do najnowszej wersji WordPressa
- Obsługa narzędzi do analizy odwiedzin, aby sprawdzić, ile osób odwiedza Twoją stronę
Jeśli chcesz zobaczyć wszystkie poradniki to wróć na Centrum Pomocy YetiWeb.
Oceń ten tekst
Kliknij na gwiazdki by zagłosować
Średnia ocena 5 / 5. Liczba ocen 1
Oceń ten post jako pierwszy.